POZOR! Změna telefonního čísla! Nový kontakt na Lotu: +420 704 472 429

VÝMĚNA A REKLAMACE

Abyste předešli nepříjemnostem při procesu výměny výrobku, prosím, vždy si pozorně přečtěte parametry a popis výrobku. Před odesláním objednávky prosím zkontrolujte vámi zadávané parametry.

 

Výměna

Z důvodu, že výrobky jsou zhotovovány na míru (a jsou tedy personalizované), nelze uplatnit právo do 14 dnů od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Není tedy možné výrobek vrátit. V případě chybného objednání z vaší strany lze výrobek do 14 dnů vyměnit. V takovém případě nesete přímé náklady spojené s výměnou. 

Dokument pro výměnu zboží najdete ZDE

 

 

Reklamace

Pokud má váš textilní doplněk nějakou závadu, je možné jej za určitých podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle reklamačního řádu uvedeného níže. Pokud chcete zboží reklamovat, zašlete jej společně s vyplněným reklamačním protokolem Českou poštou v doporučeném dopise na adresu: Lota v letu, Romana Kolářová, Dobřichov 17, Pečky, 289 11, nebo Zásilkovnou na pobočku: Pečky, Petra Bezruče 130, Amálka – secondhand289 11.

Výrobek po převzetí zkontroluji a následně vyhodnotím, zda vznikl nárok na reklamaci. Opravitelné závady v nejkratším možném termínu opravím a výrobek odešlu zpět na Vaši adresu na vlastní náklady. O výsledku reklamace Vás budu informovat nejpozději do 7 pracovních dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.

Reklamační protokol Lota v letu

Reklamační řád naleznete ZDE.